dijous, 10 d’octubre del 2013

LES MEVES AFICIONS I GUSTOS MUSICALS

De les meves aficions, destacaria la fotografia. M'agrada molt fer fotos quan vaig a algun lloc amb bones vistes, fotos al cel, com ara quan hi ha una posta de sol polida... Sempre he utilitzat una petita càmera Nikon o el meu telèfon mòbil, i ara estic estalviant per a una càmera gran. Suposo que la fotografia és una que sempre m'ha agradat.


 L'estil de música que més m'agrada és el pop. També escolt una mica de rap, però m'agrada més l'anglès que l'espanyol. Cantants preferits? M'agrada molt la Rihanna, el Lil Wayne, Wiz Khalifa... El meu cantant realment preferit és el Justin Bieber, i a molts no li agradarà, però a jo m'encanta, i podria fins i tot dir que és el meu ídol.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada